Bengang Dengan Servis Staff Maybank


Bengang betul aku semalam dengan akak meja pertama sebelah kiri Maybank Shah Alam nie
Masa nak suruh kita sign borang bukan main manis lagi
Lepas kita nak batalkan polisi bukan main kerek lagi
Perasan lawa la tue
Dahlah masa tue bukannya nak explain briefly pasal polisi Bijak Malaysia
Yang dia sebut Bijak Malaysia nie satu investment macam ASB
every 3 years akan dpt dividen plus with insurance
Aku sebenarnya pegi Maybank utk sign up for Amanah Hartanah
But end up with Bijak Malaysia
Dah la aku terima polisi lepas 14 hari bekerja & by pos biasa pulak tue
Sah ker penghantaran die since dalam polisi sendiri tulis by AR registered.
Aku x diinform pasal polisi nie if aku nak batalkan within 14 working days & for the first 3 years aku x bole batalkan sbbnyer x dpt blk duit yg kita bayar tue
OMG....what is this I never been informed
Yang paling aku bengang si akak nie masa suruh aku isi borang dia dah ambik RM100/- & when I check my account on 23/4/2012 there's a deduction through auto debit
Salah aku jugak x mintak slip pembayaran
Nampaknya masuk kocek akak tue la
Sepatutnya akak tue as a staff of Maybank buatlah kerja dgn ikhlas
Bagi service yg terbaik, bukannya melanggar etika
so now I end up with kehilangan RM200/- 

3 comments:

  1. kalau nak stop polisi langsung tak dapat balik brapa yg kita contribute? oh tidak.

    ReplyDelete
  2. saya pon terkene jgk kes mcmni menyusahkan org jer mybank..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn setakat menyusahkan, kebykan kes duit ditelah di ATM pun always happen @Maybank...hehehhehe

      Delete