Sihat bertenaga dengan Set Bersalin Shaklee

Alhamdullillah syukur kpd Allah SWT saya telah selamat melahirkan sorg baby gegurl yg cumils pd tanggal 23hb Oktober 2013 tepat jam 1.17pm.

Hari nie hari yg ke-22 saya berpantang. Alhamdullillah saya tak mengalami apa2 masalah. Berpantang kali nie memang rasa kelainannya. Berbeza masa berpantang tuk anak yg pertama dan kedua dulu. Kali nie saya rasa sihat and bertenaga dgn pengambilan set bersalin dari Shaklee. Saya memilih untuk mengambil set bersalin optimum. Supplement dr Shaklee membantu saya dlm menjaga kesihatan, mempercepatkan penyembuhan luka dan yg paling saya suka Shaklee membantu saya dlm penyusuan baby saya

Saya rasa pasti ramai kat luar sana yg tahu pasal produk Shaklee nie . Sape2 yg ingin mencuba bole dptkan dr mana2 pengedar Shaklee yg sah. Sape2 yg nak dptkan dr saya pun bole

Shaklee ID : 864933
Norliza Aziz -  Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment