Penapis Air Imtiyaaz Yang HALAL dan MURAH

Saya nak buat satu lagi entry untuk hari nie
Saya nak cerita yang saya memang dah lama dok teringin nak ada satu penapis air kat dalam rumah nie.
Alhamdullillah at last saya berjaya jugak dapatkan satu.
Dah lama dok ushar benda nie kat MUDAH
harganya pasti mampu dimiliki
Namanya penapis air Imtiyaaz Special Edition (SE)
Saya beli dengan harga RM400 henggit termasuk upah penghantaran & pemasangan.
Alhamdullillah nowadays dapat la minum air yg bersih :D
Nie la gambar nya

nie gambar kotak :)


nie gambar penapis airnya :D

Bagi sape2 yang musykil pasal penapis air nie jangan gundah-gulana naaa
Penapis air nie ada tanda HALAL naaa and SIRIM tested :D


Nak tau lebih lanjut bole la pi jenguk2 kat blog brader nie
Dia ada buat COD kat area Selangor

Kalau rajin lagi bole la pi jenguk kat laman web Imtiyaaz sendiri

Jom la kita pakat2 beli dan sokong produk Muslim :D

1 comment: