Biler Harimau Mengauauuum.....ngauuummm



pic credit to harian metro

aku bukanlah peminat bola sepak....tapi aku suker tgk gelagat org yg menonton game bola sepak...mcm2 ader kekadang tue bole buat aku tergelak sorang2
tak payah tgk kat luar sana tue pun...kat dalam rumah aku pun ader sorang yg mmg minat giler tgk bola especially biler team favorite die...x lain n x bukan si merah menyala...the red devil n sejak dua menjak nie dah jadik peminat setia pasukan kebangsaan kita yg x laen n x bukan harimau malaya
tiap kali balik alor star mesti dia confirm nak pie padang besar...nak beli jersi harimau malaya...kat rumah dah mcm2 jenis kaler dah dibuatnyer collection
semlm die keje shift petang siap call mlm tadi nak tau result malaysia lawan indonesia....suker bebenor la die bila malaysia menang 1-0
aku pun suker malaysia menang...baru ternganga penyokong indonesia
dah la x hormat masa lagu Negaraku siap buat bising lagi
biler la penyokong indonesia nie nak berubah....lebih kuah dari sudu
apa2 pun tahniah buat team malaysia yg berjaya kalahkan team indonesia
Malaysia Boleh....

2 comments:

  1. tahniah malaysia sikit sebanyak dapat tutup mulut indon yg ego tu

    ReplyDelete
  2. jumpa di final...msia vs indo lagi ...=)

    ReplyDelete