Turunkan berat badan semudah A,B dan C


Saya skang tgh giat mengurangkan berat badan dgn makan supplement, exercise lagi dan mcm2 lagi la
Saya nak share kat sini pengalaman saya sbg pengguna Acai Berry Dietary Supplement.
Saya dah cosume Acai Berry nie dah dekat 1 bulan setengah
Alhamdullillah berat badan saya semakin berkurangan
Bila cosume Acai Berry nie awal2 saya makan mcm biasa jer
Tapi lepas dari sehari ke sehari saya akan makan dlm kuantiti yg sikit
Makan sikit pun dah kenyang
Bila cosume Acai Berry nie kena minum banyak air since bahan-bahan toksik dlm badan akan dikeluarkan melalui air kencing dan peluh
Berat saya dah turun 0.5 kg every week
Itu berat yg sepatutnya diturunkan every week
Kat rumah saya pun ader mesin exercise cross trainer yg saya citer dlm entry seblm nie
So apa lagi exercise la bila ada masa nak bantu lebih cepat turunkan berat badanku ini
Yang paling saya suker aerobik
Saya suker bukak YouTube pepagi and aerobik la depan TV tue
So x payah pegi jauh2 nak exercise
Exercise jer kat rumah dgn anak2
Saya akan post gambar saya biler dah dapat berat yang ideal
Skang x nak post la lagi sebabnya masih ader lagi lelemak yg tak diperlukan ^_^

So sesape yg teringin nak beli Acai Berry Dietary Supplement nie bole la order dgn saya
Harga RM120 
Liza : 019-3327841

1 comment: