Review Kesedapan Sushi Q Berjaya Kalahkan Sushi King

Assalamualaikum dan selamat pagi. Menulis di saat ini pada pukul 4.57 pagi memandangkan saya terbangun dari tidur dan sekarang mata pun tak nak tidur.

19hb Oktober 2018, Jumaat saya sempat menyinggah ke cawangan Sushi Q di Atria Shopping Gallery, Damansara Jaya. Ini merupakan kali kedua saya ke sini. Bagi saya sushi dari Sushi Q lebih sedap berbanding sushi dari Sushi King. Walaupun tidak begitu banyak pilihan sushi tetapi rasa sushinya memang berbaloi dan sedap. Sushi Q mempunyai beberapa cawangan di sekitar Lembah Klang. Anda yang suka makan sushi boleh cuba dan boleh klik Sushi Q untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang menu dan outlet mereka.

Rak display sushi cantik tersusun dan tempat makannya juga santai tapi saya terlupa untuk snap gambar. So sorry.



Saya memilih tiga jenis sushi iaitu spicy egg mayo inari, ebiko sushi (my kids favorite) dan salmon mentai sushi. Dinikmati dengan secawan air teh hijau panas memang syok sangat.




Dan saya akhiri dengan pemanis mulut mochi manis berintikan kacang merah dan bijan kalau tak silap saya.




No comments:

Post a Comment