Review Paramount Coffee House

11hb Oktober 2018

Saya dan rakan-rakan saya berkesempatan untuk makan tengahari di Paramount Coffee House, Vista Alam, Shah Alam dimiliki oleh Ustaz Ebit Lew. Boleh dikatakan bukan makan tengahari pun pada waktu yang agak lewat, lebih kepada minum petang.

Saya memilih untuk mencuba 'Hot Green Tea' kerana tertarik dengan persembahannya yang menarik.
Teksturnya ringan dan tidak terlalu manis bagi tekak saya dan dengan harga RM9.90.



Manakala dua lagi rakan saya memilih untuk mencuba 'Mix Fruit Waffle'. Waffle yang dihias dengan pelbagai jenis buah-buahan segar, diletakkan aiskrim dan sos coklat. Wafflenya juga sedap, bertambah sedap kalau sos coklatnya lebih banyak, baru UMMMPPPHH.



Hiasan dalaman Paramount Coffee House memang menarik dan yang paling best sambil makan dan minum kita dialunkan dengan irama muzik yang romantik, memang sesuai untuk pasangan meluangkan masa bersama.


 

No comments:

Post a Comment