JOm Beli Islamic iPad 4 Kids

Bulan nie aku dah janji dgn anak2 nak belikan iPad tuk dia org
Especially tuk si kakak la....dia dah excited suruh belikan buku la n mcm2 lagi
Al maklum la next year dah nak masuk pre-school
Macam mana la dgn anak aku nanti kat sekolah nanti
Skang nie pun takut lagi nak buang poop....still lagi nak pakai pampers
Alasannya takut tgk lubang yg besar tue....takut jatuh la tue
Apa2 ajer la kakak....harap2 kakak nanti akan berdikari jgk

Nie la rupanya Islamic iPad yg disebut2 tadi tue :


Features yg ditawarkan dalam Islamic iPad nie ialah :

1) Touch iPad
2) Basic Islamic preschool knowledge included solat & doa
3) English & Arabic music
4) Learn letter & word in English & Arabic
5) Learn numbers in English & Arabic
6) Answer questions
7) Spelling on pictures in English & Arabic
8) Black color only ^_^

Harga : RM36/- dah termasuk postage
Sabah & Sarawak sila tambah RM4/-

Bagus untuk mencergaskan minda anak2 anda dengan pembelajaran digital yang interaktif nie
Dalam nyer dah ader doa harian & solat
So seeloknya kita start dr awal usia anak2 kita
Sebab masa nie otak dia tgh blaja bermcm2 ilmu & senang jew masuk
X macam otak kita nie ^_^
Lepas nie bole aku blaja sekali Bhs Arab yg dah lama aku tinggalkan ^_^

Sape2 yang teringin nak order untuk anak2 
Bole la contact saya

Liza : 019-332 7841
elizahediaki@gmail.com





No comments:

Post a Comment