Jom Pekena Jalapeno Cheese ^_^

Salam & selamat pagi semua buat readers sekalian
Apa khabar anda semua???
Harap2 sihat lah yew....al maklum la skang nie tgh musim panas
Saya yg sakit tekak nie pun belum lagi reda
Yg paling kesian of coz la anak2 ku yg comel kat rumah tue ^_^

Pagi nie saya nak promote ttg satu produk makanan yg best sesangat
Best kew....yer....yer....jew kan ^_~


Korang semua suker x makan cheezy wedges yg kat KFC tue
Mesti ramai yang angkat kaki n tangan kan.....Heheheh
Sedap hingga menjilat jari kan ^_^

Skang korang bole buat sendiri cheezy wedges korang kat rumah
So x payah la susah2 nak kuar pegi KFC kan...kan...
Langkah dia mudah jer....just tambah air panas....dah jadik
Rasanye sama mcm cheese kat KFC tue
Saya dah pun mencuba nyer n skang klu ader sape2 yg teringin nak cuba
Bole la kol ker SMS saya yer
Liza : 019 - 332 7841


Harga nyer : RM15/- tak termasuk kos postage yer ^_^
Bagi kawasan Shah Alam yg berdekatan dgn rumah saya bole la COD
Luar kawasan liputan bole saya poskan
Berat packaging nyer 200 grams
Korang bole buat sampai 10 kali adunan
Betul ker ayat aku nie... Harap2 korang paham lah yer
Produk cheese nie adalah produk IKS & ader status HALAL dari JAKIM
So buat umat Muslim di luar sana...usah gusar yer
So saper yg teringin tue...jgn segan2 contact la sayer ^_^

No comments:

Post a Comment