Testimonial Korset Elken DX lagi ^_~

Aku rasa ramai orang kat luar sana yang nak cantik
Bukan setakat dari segi luaran tapi juga dari segi dalaman
Tapi ramai jugak kat luar sana sanggup mencuba pelbagai produk yg boleh membahayakan diri sendiri
Contoh hari tu ada satu berita tentang produk yg berasaskan buah Acai Berry ni
Katanya mengandungi bahan kimia beracun iaitu 'Sibutramine Hydrochloride' sehinggakan ader sorg akak ni dah meninggal sbb mkn produk nie
Kesian si Acai dah x glamer


So buat sesape yg ingin tampil cantik & langsing x payah susah2 pi makan pil-pil yg bkn2
Takut bagi effect pada masa akan datang

Meh sini cuba pakai DX Lingerie nie
Gerenti puas hati
Aku yang dah berjaya memiliki nie rasa kelainannya
Even though xder la trus kurus
Tapi dari hasil eksperimen kat diri sendiri ader la rasa kelainannya
Nak pakai senang
Masa time kat toilet pun senang
N yang paling aku suker 
Masa solat senang sangat2
Sedap pakai...pakai lama2 pun xpa
Aku pernah try satu produk yg famous la kot kat smua rakyat Malaysia nie
Still x buley compare dgn si cantik manis Elken DX Lingerie
Member aku pernah bagi try
try bra dia ajer
Biler peluh ader gatal2
Maybe x sesuai dgn aku kot....lain org lain pendapatnyer
Ye tak



Tapi si manis ku nie xder bagi aku gatal2 biler aku berpeluh
sebabnya aku nie suker pakai dia lama2
lagi satu hari2 aku basuh sbb dia cepat kering bila letak bawah kipas

Lagi pun korset nie dapat bentuk badan
Klu aku giat lagi jaga makan
Mesti aku cepat kurus
Skang nie aku tgh giat exercise....al maklum la nak cepat kurus
Posa dah nak dekat....raya pun dah nak dekat
Mesti la nak pakai baju cantik2
Sapa yg x nak

Pakat2 la mai beli
Tak bole bayar segedebuk
Bole bayar ansuran
Banyak cara dia



No comments:

Post a Comment